Skole DM Skydning

Skole DM i skydning -2020

3 hold fra Alslev skole var med i dette års skole DM i skydning, som blev lidt anderledes i år p.g.a. coronaen. Finalen blev afholdt i både Brørup og Alslev med 21 deltagende hold i alt. Alslev var igen i år suveræne og 1. hold vandt guld. 2. hold fik en flot 4. plads og det sidste hold var desværre ikke fuldtallig p.g.a. sygdom. Alle 12 skytter fik en erindringsmedalje af DGI og guldmedaljer til vinderholdet vil blive overrakt holdet. Og pokal kommer på plads i skytteforeningen ved siden af de øvrige pokaler som er vundet ved landsdelsfinale i skole DM.

Ref.: https://jv.dk/artikel/alslev-vandt-skoleskydning-igen-igen

2019 Skole DM i skydning
Hvem bliver årets Danmarksmester i Skole DM i skydning? Vind fede pengepræmier til klassekassen og styrk sammenholdet i klassen.

Les mere : Her

LANDSDELSFINALE I SKOLE DM I SKYDNING I ESBJERG.

2 hold fra 5 klasse på Alslev skole vandt blandt 1450 skytter i DDS Sydvest retten til at være med i landsdelsfinalen. Alexander, Rebecca, Freja, Emilie, Anna Marie, Gaia, Mille og Simone.
De skød alle rigtig fint, Anna Marie og Emilie vandt Bronze for individuel skydning.

I 2019 kan 4 klasse på Alslev skole komme i skytteforeningen for at træne til årets skoleskydning for 5 kl. som skydes i gang efter sommerferien 2019.

PS: i finder trængnings tider her på hjemmesiden.

Alslev Skytterforening historie:

2016:Skoleskydning_2016